Presència als mitjans de comunicació

La Taula del Tercer Sector apareix de manera regular als principals mitjans de comunicació del país.

Durant el 2016, la Taula del Tercer Sector va aparèixer en els principals mitjans de comunicació en 843 ocasions i, paral·lelament, va avançar en la millora dels canals de la comunicació interna de la institució. En resum, la Taula del Tercer Sector va aparèixer 284 vegades en premsa, 281 en ràdio i 164 en televisió. Durant el 2016 es van generar 405 impactes de publicitat.

Durant l’any la Taula va publicar 10 articles d’opinió, va emetre 44 notes de premsa i va publicar 123 notícies al web. El 2016, 47.740 persones van visitar el web www.tercersector.cat (un 21% més que l’any anterior), i el Mapa d’entitats socials de Catalunya (www.tercersector.cat/mapa) va rebre 7.615 visites. El butlletí mensual de la Taula del Tercer Sector tenia a finals de l’any 14.443 subscriptors.

Entre d’altres, la Taula del Tercer Sector va aparèixer en alguns dels programes de més audiència dels mitjans de comunicació catalans: ‘Els Matins a TV3’, El Matí de Catalunya Ràdio, ‘El Món a RAC1’, ‘8 al dia’... i els seus article d’opinió es van publicar a La Vanguardia, El País, El Periódico, el Diari Ara i El Punt Avui.

A les xarxes socials, l’usuari de twitter (@taula3sector) va assolir la xifra de 11.438 seguidors (un 20 % més que el 2014) consolidant-se com un referent del sector, i el compte de facebook va arribar a 4.026 ‘amics-m’agrada’. Paral·lelament, es van anar actualitzant els àlbums penjats a Flickr i es van penjar nous vídeos al compte de Youtube de la institució.

Pots consultar totes les aparicions de la Taula del Tercer Sector als mitjans de comunicació i la sala de premsa online amb recursos per a periodistes.