Discriminacions interseccionals: gènere, origen i condicions socioeconòmiques

L'acte tindrà lloc dimecres 24 de març al Palau Macaya de 18 a 20h. 

En el marc de cicle de debat 'Garantir els drets, protegir el futur', FEDAIA organitza el proper dimecres 24 de març a la sessió: 'Discriminacions interseccionals: gènere, origen i condicions socioeconòmiques', que tindrà lloc al Palau Macaya de 18.00 a 20.00h. 

En la sessió s’abordarà de manera crítica com diferents eixos de discriminació (gènere, origen, situació administrativa, classe social) s’interseccionen i es reforcen, fet que genera desigualtats múltiples en la infància i l’adolescència. Es parlarà de l’accés a l’educació, la salut, la protecció i la participació, com també de discursos i pràctiques que invisibilitzen o cronifiquen la desigualtat. S’impulsarà una mirada interseccional transversal que orienti la prevenció, l’atenció i la reparació per garantir que cap infant es quedi enrere per raó d’origen, gènere o condició socioeconòmica.

El cicle de debats organitzats per FEDAIA entre el 21 de gener i el 9 de juny són un espai plural i rigorós sobre els reptes que afecten les infàncies i les adolescències, amb especial atenció a la discriminació i a les vulneracions que encara pateixen nens, nenes i persones joves.

Podeu fer la inscripció aquí.

-
Activitat
Debats
Temàtica
Infància i adolescència
No-discriminació
Organitza
FEDAIA