‘Posem-li pebrots al càncer’ recapta 54.228 euros

La suma es destinarà íntegrament al desenvolupament de projectes d’atenció a persones amb càncer i les seves famílies.

Contenido
Izquierda

Aquest any s’ha celebrat la vuitena edició de la campanya solidària ‘Posem-li pebrots al càncer’ de FECEC – Junts contra el càncer i Condis Supermercats. Un cop més, la recaptació ha estat un èxit. En dos dies, s’han aconseguit 54.228 euros a través de la venda de 36.152 bosses de pebrots solidaris en 673 supermercats Condis de Catalunya, proveïts desinteressadament per l’empresa Agroponiente. Fins a la data, la iniciativa ha contribuït amb 577.634 euros al desenvolupament de programes d’actuació per millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones amb càncer i els seus familiars a través de les 8 campanyes que s'han celebrat.

La campanya ha comptat amb el suport de més de 900 voluntaris convocats per les entitats de la FECEC, entre els quals hi ha hagut 240 estudiants d’ESO a través de l’assignatura de Servei comunitari. La seva feina ha resultat essencial per a donar a conèixer entre el públic els objectius de la iniciativa i la tasca d’acompanyament i suport que realitzen aquestes entitats.

En aquesta edició, a més, s’ha volgut apostar per la comunicació digital i la campanya ha tingut una forta difusió a les xarxes socials. Per tal de promoure’n la participació, els organitzadors han encoratjat els clients a penjar un vídeo divertit a Instagram i Facebook amb els pebrots solidaris com a protagonistes i el hashtag #pebrotscancer.
 

Derecha
Temàtica
Banner

Destacats