Oferta laboral: responsable de gestió interna

La Taula necessita incorporar aquest perfil. Es pot presentar el CV i la carta de motivació fins al 29 de juny de 2022.

Contenido
Izquierda

La Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya necessita incorporar al seu equip un persona responsable de la gestió interna de l'entitat. Les funcions d'aquest lloc de treball són el seguiment de compliment del pla de treball anual; l'elaboració i seguiment de pressupost i l'auditoria; la coordinació i supervisió de la comptabilitat i la tresoreria; la coordinació i supervisió de la comptabilitat i la tresoreria; la coordinació de l'àrea d'administració i secretaria i la gestió dels recursos humans, entre altres tasques. 

El perfil requerit és llicenciat/da o grau en ciències socials, econòmiques o similars i es valorarà que tingui coneixements i experiència en el tercer sector social, en la gestió pressupostària i les subvencions públiques i privades. 

S'ofereix contracte indefinit, jornada de 38 hores amb flexibilitat horària i teletreball, retribució segons escala salarial de l'entitat i incorporació immediata. Les persones interessades poden presentar el seu currículum vitae i una carta de motivació en un únic document adjunt al correu electrònic taula@tercersector.cat fins al 29 de juny de 2022. Cal indicar en l’assumpte: PL02_2022_Nom cognoms.

 

Derecha
Banner

Destacats