La Fundació Pere Tarrés organitza aquest Fòrum amb el títol 'El tercer sector en temps d'incertesa i ultradreta', que tindrà lloc el pròxim dijous 15 de maig al migdia.
La Fundació Pere Tarrés organitza una nova edició del seu Fòrum Social amb la conferència 'El tercer sector en temps d'incertesa i ultradreta' a càrrec de Cristina Monge Lasierra, politòloga. L'acte se celebrarà el dijous 15 de maig a les 14 hores a l'Alberg Pere Tarrés (Numància 149, Barcelona). Com que l'aforament és limitat, prevaldrà l’ordre d’inscripció. El preu del dinar és de 25€.
Què és el Fòrum Social Pere Tarrés?
El Fòrum Social Pere Tarrés és un espai de reflexió plural en temes d’acció social organitzat amb la col·laboració del diari El País i que reuneix periòdicament representants de l’àmbit social, polític, educatiu, acadèmic, institucional o econòmic.
Al llarg de 15 anys, pel Fòrum Social Pere Tarrés hi han passat personalitats com ministres, presidents de la Generalitat o el president del Parlament Europeu, entre altres experts i expertes.