Tercer Sector Social

Munté aposta pel diàleg amb les entitats socials durant l’Assemblea General de la Taula del Tercer Sector

La XXIX Assembla General de la Taula del Tercer Sector va començar amb unes paraules de benvinguda de la consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté reafirmant la voluntat de diàleg entre el seu Departament i les entitats socials del país. Munté va admetre ser coneixedora de les dificultats econòmiques que estan passant moltes entitats i va assegurar que treballa per resoldre els impagaments del govern català a algunes entitats del Tercer Sector Social.