Abaixar impostos?
Per això, la rebaixa de l'IRPF que impulsa el govern espanyol, tant per a les rendes baixes com per a les altes, és inoportuna i incomprensible, i només pot ser entesa en clau electoral. Aquesta no és la reforma fiscal que necessitem, perquè agreujarà la manca d'ingressos de les Administracions, i aprofundirà encara més les desigualtats socials.