Reunió entre la Taula i l’ACEDE
La trobada ha servit per conèixer els projectes i iniciatives que impulsen les dues organitzacions, tant des del tercer sector social com des de les empreses compromeses amb la responsabilitat social.
La Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya ha mantingut una reunió amb representants de l'Associació Catalana de persones Executives, Directives i Empresàries (ACEDE). La trobada ha servit per conèixer quins són els projectes i accions que desenvolupen cadascuna de les plataformes, una des de l'àmbit social i l'altra des del vessant d'empreses compromeses amb la responsabilitat social. La reunió s’emmarca en la línia de treball impulsada per l’anterior president de la Taula, Enric Morist, amb l’objectiu d’apropar visions i generar espais de trobada entre els sectors social i empresarial. Hi han participat el president de la Taula, Xavier Trabado; el director de la Taula, Roger Civit; el president de l'ACEDE, Paco Camarasa, i la directora de l'ACEDE, Pi Carmona.
La coneixença i col·laboració entre el tercer sector social i el sector empresarial és cabdal per avançar cap a la innovació, la inclusió i la responsabilitat social dins les estratègies de les empreses. Davant reptes globals com la pobresa, l'exclusió i les desigualtats, el canvi climàtic, els discursos d'odi o el fenomen migratori, entre altres, cal generar una resposta col·lectiva que vagi més enllà de les actuacions individuals de cada entitat, organització, empresa o administració, on cadascú aporti el seu coneixement i comparteixi tant les oportunitats com els riscos, amb la finalitat de generar solucions més eficaces i sostenibles per a totes les parts implicades.